Job Creators Network (JCN), yksi Amerikan suurimmista pk-yritysten etujärjestöistä, on käynnistämässä kampanjaa nimeltä ”Rock the Woke”. Järjestön mukaan kampanja tuo esiin räikeitä esimerkkejä siitä, miten “wokeness” (“herääminen”) valtaa vapaan markkinatalouden pääomaa. Aloite painostaa yrityksiä ”keskittymään tarjoamaan tuotteita ja palveluja, joita kuluttajat haluavat, eikä toimimaan kulttuurisotureina”, JCN sanoo lausunnossaan. “Rock the Woke” -aloitteeseen sisältyy kansallinen radiomainoskampanja, … Jatka artikkelin Yhdysvallat: ”Rock the Woke” -kampanja aikoo kyseenalaistaa ja boikotoida yrityksiä, jotka lähtevät mukaan Woke-kulttuuriin lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen